W kubeczkowym raju!

07:19 Unknown 0 Comments



Jestem wielką fanką kubków, bidonów, butelek i prawie wszystkich pojemników, do których wlewa się wszelakie płyny. Tak więc, nie mogłam odpuścić sobie napisania posta na ten temat.
Jak już wcześniej wspominaliśmy wielokrotnie, Chińczykom bardzo, zależy na tym, żeby być trendy. Dlatego też gadżety otaczają ich z każdej strony. Jednak jeśli spojrzymy na manię pojemników, wydaje się to raczej nieodłącznym atrybutem w życiu każdego Chińczyka. 




Gdzie się nie obejrzymy, dostrzec można przeróżne pojemniki: kolorowe lub przezroczyste, plastikowe lub szklane itd. 
Wybór jest ogromny a od samego patrzenia na asortyment ze sklepowych półek można dostać oczopląsu.

 

Czasem zastanawiam się co projektant miał na myśli, widząc niektóre "okazy" lub teksty w chinglish (czyli chińskiej wersji gramatyki języka angielskiego).




 

Innym razem znowu ledwo się powstrzymuję, aby przypadkiem nie nabyć kolejnej sztuki. 
Trzeba przyznać, że termosy są bardzo dobrej jakości, butelki z separatorami. do herbaty lub kawy, czy też wyciskarkami do owoców bardzo praktyczne, a kubki wprost urocze.



Od bardzo zgrabnych, przez fikuśne, po te, od których oczu oderwać się nie da. Jedno jest pewne moda na nie, tutaj w Chinach, nigdy nie przeminie. Tym bardziej, że jedną z najważniejszych dewiz naszych wschodnich przyjaciół jest picie jak najwięcej wody, o każdej porze dnia i nocy.



Już nie mogę doczekać się miny mojego taty, gdy zobaczy, że do naszej szafki w kuchni trudno będzie upchnąć moją nową kolekcję.

PS: Oczywiście przy zbieraniu materiałów do posta nie mogłam  się oprzeć i nabyłam nowe okazy. 

k. 

0 komentarze :